en dag när allt var vädelöst!

Det var en kall & mörk kväll några dagar efter att jag & min pojkvän hade gjort slut. jag var hemma själv, låg i sängen & tårarna rann oavbrytet. Då insåg jag att jag ville inte leva mer, jag hetsade upp mig grät som bara den slog mig själv & hade ångest. Jag tog fram papper & penna och började skriva avskedsbrev till mina nära & kära, ett personligt brev till var & en. Jag la ut dom på altanen. Tog min väska la i en flaska vodka & massor av tabletter. Jag stängde av min mobil sen gav mig ut i natten. Gick , gick & gick satte mig på en bänk vid en skog & grät. Mamma & pappa ringde hela tiden , jag började få dåligt samvete för dom skrev sms att dom var så oroliga. Till slut svarade jag & mamma ville köra in mig till psyket vilket jag såklart vägrade! Så jag lovade henne att gå hem igen & lägga mig & sova. Jag gick då hem & rev alla brev i bitar, la mig sedan & grät till sömns. Dagen efter kändes allt lite bättre.

Ett tips: när vi känner att allt är väderlöst, att vi ger upp & inte vill leva mer. Ta på en varma kläder, bra musik i öronen & ger er ut på en promenad ensam & låt tankarna snurra. Efter ett tag känner ni att lugnet börjar komma &  att ni lugnat ner er & sedan är redo för att gå hem & vara en själva igen :)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vad hämskt! Men bra att du inte gjorde något! Jättefin blogg! :) Och bra blogg för folk som känner lika!

2010-11-07 @ 14:01:40
URL: http://caffelattefranemmi.blogg.se/
Postat av: Yampis

GUD vad fin blogg du har!

Puss <33

2010-11-07 @ 16:28:58
URL: http://yampis.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! Hoppas du haft en bra dag:) Säg gärna till vad du tycker om min shopping från London :D

2010-11-07 @ 19:07:11
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: malli

Hej! Vill först bara säga att du har är en kanonbra blogg, beundrar personer som vågar skriva om sånt som du skriver om, för det är fruktansvärt VIKTIGT!! Jag lider med dig för jag vet precis hur det känns, jag sitter i samma sits just nu. Hoppas du mår bättre snart :)

2010-11-08 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0