Gör något bra!

Ibland känns allt vädelöst och man vill bara krypa ner i sängen och ligga där tills allt är bra. Det är jätte skönt med det hjälper inte speciellt mycket. Gör något bra istället, jag har själv märkt att om jag tex: får vg eller mvg på ett prov så blir jag jätte stolt över mig själv och livet känns lite bättre, eller när jag hittar på något kul känns allt bra.

Försök att rycka upp er och göra något ni vill och känner för eller gör något bra så ni kan vara stolta över er själva. det gör allt mycket bättre för stunden :)

Imorgon eller senare idag tänkte jag skriva om något jobbigt och känslosamt som jag själv varit med om. hoppas ni tycker det är intressant :)

Kommentarer
Postat av: therese

kan du göra ett inlägg hur man slutar bli rädd för sprutor D:

2010-11-07 @ 17:00:30
URL: http://avrillaving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0