Psykolog & Mediciner

Vill tipsa ALLA er som mår dåligt att söka hjälp! Jag går själv hos en psykolog som jag gillar jätte mycket.
Med henne kan jag prata med allt om, hon hjälper & stöttar mig & hon hr även tystnadsplikt.
Det är också viktigt att ni har en psykolog ni känner er trygga med & som ni känner lyssar på er & hjälper er. Jag har sjäv kickat två andra psykologer som jag inte kände hjälpte mig särskilt mycket. Även fast det var jobbigt att säga att jag inte ville ha dom så snälla gör det för det är bäst för er själva. Ni har rätt att vara egoistiska när det gäller sånt här.
Psykologen kan anse att ni lider av depression då kan ni få prata med en överläkare som kan skriva ut mediciner till er.
Jag går på antidepressiva som har hjälpt mig jätte mycket gick även på sömntabletter innan också det var dock inget bra för mig då jag var extremt trött dygnet runt och somnade hela tiden på lektioner m.m.
Lider man av depression har man oftast problem med sömnen också, min psykolog har hjälp mig jätte mycket med det!
Så som sagt: sök hjälp för ert eget bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0