Rubrik rubrik rubrik

Fick en kommentar på det förra inlägget där det stod "gör du då? =)" vet inte riktigt hur jag ska tolka den frågan. men jag tänkte berätta lite om skola & fritid m.m. Jag går andra året på gymnasiet är alltså 17 år, Gick första året hotell & restaurang men hoppade sedan av allt som har med det att göra och istället praktiserar dom dagarna mina klasskompisar är i restaurangen. Det betyder att jag går i skolan Mån, Tis & Ons och praktiserar Tors & Fre på Toy S rus (stor leksaksaffär). Efter sex praktik dagar där fick jag juljobb som jag ser fram emot väldigt mycket. Jag har varit en som har skitit mycket i skolan dvs, varit kaxig, bråkat & skolkat. Men nu har jag gjort något som känns bra för mig då jag hoppade av hotell & restaurang programmet så nu känns allt mycket lättare. Så kära läsare gör det ni känner för då blir allt mycket lättare både psykiskt & fysiskt :)
På fritiden gör jag dock inget speciellt alls, umgås med kompisar sedan inget annat speciellt.
Vill gärna att ni kommentera mera så jag får lite önskemål på vad jag ska skriva om :)

Kommentarer
Postat av: d

Affären heter toys r us, alltså toys are us. Inte toy s rus

2010-11-19 @ 19:00:53
Postat av: Anna

Om man inte har möjlighet till att göra det man känner för då?.. Ha det bra :)!

2010-11-27 @ 23:43:09
URL: http://ingenharlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0