Till er som vet hur det känns...

Denna blogg har jag valt att vara anonym i pga att jag tänker skriva rätt personligt.
Jag ska skriva om depression, försöka hjälpa andra, och skriva om mina egna upplevelser. och hur man kan få hjälp.
Vissa människor kommer säkert kommentera "hur svårt kan det vara att må bra då! sluta försöka få uppmärksamhet" ni som tänker så kan direkt gå ut från min blogg. för dom som lider av depression vet hur jobbigt och svårt det är. Jag gör det själv och har kämpat mot det i ca. 2 år. Det finns många tjejer & killar som håller sina känslor inom sig och som går runt med en klump i magen. Det är er jag vill hjälpa och berätta mina egna upplvelser för.
Ni får gärna kommentera vad ni vill att jag börjar skriva om, något peppande för er som är deppiga kanske, eller något jag har varit med om? eller hur jag mår just nu. Jag skriver om vad som helst så bara säg vad ni vill läsa om :)

Kommentarer
Postat av: d

Vad äter du för medicin?

2010-11-19 @ 19:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0