Uppskatta vardagen

Jag tycker att vi ungdomar är för dåliga på att uppskatta vardagen, jag vet det är jätte svårt att göra det när man är deprimerad MEN tänk folk som inte ens får mat på bordet, barn som inte kan gå i skolan och folk som lider av cancer m.m. Dom flesta har det rätt bra med mat, hushåll, kläder & skolgång. Så försök uppskatta livet lite mer och hitta på saker ni tycker är roliga & unna er också saker då & då. Tex. jag tänkte snart unna mig en nagelförläning med fransk manikyr & ska också tatuera mig om tre veckor, det blir en här tatueringen som jag länge velat ha och ordet love (kärlek) betyder faktiskt väldigt mycket för mig, det tror jag det gör för er också om ni tänker efter :)


Kommentarer
Postat av: PAUSE

att tatuera sig sådär på fingret är faktikst rätt coolt

2010-11-09 @ 12:19:13
URL: http://www.finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0