why!?

Varför kan inte alla vara lyckliga?
Att det ska vara så j*vla svårt att vara glad & lycklig.
Vad är problemet? ingen ska behöva må dåligt eller vara
självmordsbenägen om man inte förtjänar det.
En stor del av dom som mår dåligt förtjänar inte det,
Det är så lätt att visa att man inte bryr sig, det är så
lätt att lägga på ett fejksmile på läpparna, men det är fel!
Jag har själv varit deprimerad i ett par år, vad har jag gjort
för att förtjäna det? Det är orättvist att en del ska må skit
och andra ska må bra! Jag vill att alla ska må bra & vara glada.
Man har kompisar, familj, pojkvän, pengar, boende och allt man
behöver, men ändå mår man dåligt. Till vilken anledning?
Kan inte alla FÖRSÖKA vara så starka & glada som möjligt,
göra det bästa av situationen. När man mår dåligt ska man tillåta
sig själv att vara ledsen, det är alla. Vissa mer än andra.

Kommentarer
Postat av: VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL

Jag är 15 år jobbar som modell för en modellagentur i Stockholm och

är snart aktiv i ett nytt program på SVT1. FÖlj mig på modelluppdrag,

events och få en inblick av vem Viktor Frisk är.



& glöm inte bloglovin!

Kram Viktor

2011-02-19 @ 20:21:14
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0